Tapasztalat
A Head Supershape E-Magnum az egyik legnépszerűbb síléc a piacon. Haladó síelőknek készült, akik a legpontosabb kanyarokat szeretnék véghezvinni a pályán, miközben az EMC rendszernek köszönhetően kiváló lendületet élvezhetnek.
A 13,1 en taille 170 m-es rádiusz lehetővé teszi, hogy a kis és közepes kanyarokat váltogasd a különböző érzéseket tapasztalhass.
Szerkezet
Graphene Worldcup
famag
fémperem
szenvicsszerkezet.RD Race Structured
EMC
Speed Rocker ERA 3.0 S
Nagy molekulasúlyú talp
Kötés
Tyrolia PRW 12 kötés
GW Brake 85 mm.
Grip Walk-kompatibilitás.
Din 3,5 - 12
Előkészítés
Élezett és waxolt, használatra kész léc. 89°-ra élezett.
Oldalív
126/72/110 a 170 cm-es lécnél.
Az oldalívek megegyeznek a csőr, a híd és a far mm-ben mért szélességével.
Minél szélesebb a csőr, a léccel annál könnyebb a kanyarodás.
Minél keskenyebb a híd, annál gyorsabbak az élváltások. Minél szélesebb a híd, annál kényelmesebb és stabilabb a különböző hótípusok közti átmenetkor.
Rádiusz = 13,1 m
Minél kisebb a rádiusz, annál kisebb ívben kanyarodik a síléc
Minél nagyobb a rádiusz, annál nagyobb ívben kanyarodik a síléc
Mi az a camber?
Ha a sílécet a talajra helyezzük, a léc a csőrhöz és a farhoz közel érintkezik a hóval, míg középen (a kötéseknél) enyhén elemelkedik. Ezt nevezzük cambernek. Minél hosszabb és magasabb a camber, annál nagyobb az ívtartás, annál jobban „pattintható” a léc. Minél alacsonyabb camber, a léc annál toleránsabb, könnyebben kezelhető.
Mi az a rocker?
Egy rockeres sílécen a csőr (és néha a far is) a camberes lécnél megszokotthoz képest sokkal előbb elemelkedik a talajtól: ezáltal az érintkezési pontok közelebb kerülnek a léc közepéhez. Így csökken a léc hóval érintkező felülete, ami javítja a kezelhetőséget és a hófogást. Kanyarodáskor a nagyobb élhossz jobb ívtartást eredményez fagyott havon. Minél hosszabb a rocker, annál kezelhetőbb a léc.