Gyermekek tesztelték, szakemberek hagyták jóvá.
"18 gyermekkel teszteltettük az egyensúlyozó készletet, hogy megbizonyosodjunk annak hatékonyságáról.
Közülük 9-en használták a készletet heti 2-szer 20 percet 2 hónapon keresztül, 9-en pedig nem használták.Az eredmény vitathatatlan, a gyermekek egyensúlyi készségének mérésére szolgáló teszt azt mutatta, hogy azok a gyermekek, aki több hétig használták a terméket, nagyobb egyensúlyt fejlesztettek ki, mint a többiek."
Saját pálya létrehozása
"Az egyensúlyozó készlettel a gyermek szabadon engedheti fantáziáját, megépítheti saját pályáját, fejlesztheti képzelőereját saját történetek kitalálásával.Kezdheti a földön lévő lapos gerendával, hogy biztonságban érezze magát. Ezután magasabbra helyezheti őket, hogy növelje az instabilitást. A kis állatok segítségével saját történeteket találhat ki: átlépni az állatokon vagy elkapni őket." Annabel, termékmérnök, babatorna
TECHNIKAI INFORMÁCIÓK
Egy gerenda hossza: 700 mm
Egy alap mérete: 270x270 mm
A teljes négyszög mérete: 1200 x 1200 mm
A dinamikus egyensúly elsajátításának szakaszai
4 éves kor előtt a gyermekeknek meg kell tanulnia egy adott irányba irányítani a testüket, hogy fokozatosan egyre kifinomultabban mozgassák egymás mellett a lábaikat. 4 éves korban a gyermek egyik lábát a másik elé helyezve tud járni egy alapzaton, amelynek szélessége minimum másfél lábfej. 6 éves korban a gyermek egyik lábát a másik elé helyezve vagy lábujjhegyen tud járni egy alapzaton, amelynek minimális szélessége egy lábfej.
A pszichomotoros fejlődés:
A gyermek pszichomotoros fejlődése genetikai, motoros és pszichés alapokon nyugszik. Egy termék hatással lehet a gyermek pszichomotoros fejlődésére, ha a motoros területen hat. Ez a motoros terület több nagyobb részből áll: testkép, dinamikus koordinációk, egyensúly, kéz-szem koordináció, finom motorikus képességek, időbeli és térbeli strukturálás.
Testkép
A testkép a gyermek testének ábrázolása, amely lehetővé teszi számára a gesztusok finomabb irányítását, testének érzékelését és általában öntudatot. Először érzésekből és tettekből épül fel («érzi a testét, reagál a teste»), majd megjeleníti és beszélni is tud róla («ábrázolt test», egy emberke lerajzolása). Minél többet cselekszik a gyermek, annál jobban finomítja a testképét, és cserébe jobban is cselekszik.
Szem motorikus koordináció
A kéz-szem koordinációba azok a tevékenységek tartoznak, melyek a látást és a kéz mozgását célzottan összekapcsolják.a legkisebbeknek követniük kell egy pályát, majd először nagy tárgyakat és nagy célpontokat célozni, kézzel, lábbal, majd egyre kisebbeket, a digitális disszociációk finom elsajátításához: gombok nyomogatása, gyöngyfűzés, írás.
Térbeli-időbeli strukturálás
A térbeli-időbeli strukturálás magában foglal mindent, ami a gyermek időbeni (előtte/utána, ritmikus tevékenység, nappal/éjszaka, évszak stb.) és térbeli (elöl/hátul, fölött/alatt, jobb/bal stb.) elhelyezkedéséhez kapcsolódik.
Használatra vonatkozó információk
Ne tárold közvetlenül a talajon, vegyél alá védőszőnyeget.