VAN RYSEL

Országúti kerékpár, Shimano 105 DI2, Swiss Side kerekek - RCR PRO

1 799 990 Ft
Írj véleményt elsőként
Ref. : 8883075

Könnyű, aero és merev kerékpár. Az RCR, a RACER röviden, a nevében hordozza azt, amire fejlesztettük.

Az eddigi legfejlettebb kerékpárunk, melyet aerodinamikai szakértők fejlesztettek ki és teszteltek, tökéletes egyensúlyt teremt a tiszta teljesítmény és a kerékpározás élménye között. RCR vagy RCR PRO

Szín: Fehér

  • XS Elérhető
  • S Elérhető
  • M Elérhető
  • L Elérhető
  • XL Elérhető

Előnyeink:

  • 365 napos csere vagy vételár visszafizetés
  • Ingyenes kiszállítás áruházainkba, bankkártyás utánvét fizetési lehetőséggel
  • 2 év kellékszavatosság
  • Termékek csökkentett környezeti lábnyommal

Előnyök

Hatékonyság

Nagy modulusú karbonváz és -villa.

Mozgás a levegőben

Szélcsatornában tesztelt váz és villa az ONERA partnerünkkel.

Könnyű súly

8 kg M-es méretben (TLR).

Nyomaték

Inpeak wattmérővel.

Fékerő

Hidraulikus tárcsafék.

Leírás

Support oldal

Az alábbi linkre kattintva minden tartalmat megtalálsz az RCR kerékpárokról: https://support.decathlon.hu/

Az RCR választék

Az RCR választék a kompromisszumok nélküli választás a kerékpárosoknak! E kerékpár esetében a teljesítményre helyeztük a legnagyobb hangsúlyt. A csövek keresztmetszetét úgy alakítottuk ki, hogy a lehető leghatékonyabb legyen a legfőbb szélszögekben (-15°/+15°). Ez a kerékpár az aero light kerékpárok kategóriájába tartozik, a könnyedség, a merevség és az aerodinamika optimális egyensúlya miatt kivételes kerékpár. Ha olyan kerékpárt keresel, amely minden terepen nyerni tud, az RCR a te választásod

Különbség az RCR és az RCR PRO között

A karbonvázat a geometriája, a formája és a layupja teszi különlegessé. A layup a karbonszálak elrendezése.
Nem minden szál rendelkezik azonos tulajdonságokkal.

Az RCR vázán csak nagy modulusú szálakat használunk. Az RCR PRO-n kivételes szálakat választottunk, amelyek lehetővé teszik a váz merevségének megerősítését a stresszpontokon, egy kevés súly megtakarításával.

Az RCR PRO készen áll a legmagasabb szintű kerékpározásra.

Váz

Az RCR festett váz 830 g M-es méretben
Az RCR festett villa 380 g

A vázban max. 33 mm széles gumiköpeny fér el.

A színektől függően eltérés lehet a súlyban (+/- 50 g).

Többféle összeállításban kapható

A szettek és kerekek konfigurációitól függően többféle összeállítást kínálunk, amelyek lehetővé teszik, hogy a számodra megfelelő modellt válaszd. Az RCR és Pro vázak nyers karbon kivitelben, matt lakkozással kaphatók. Ez azt jelenti, hogy a szénszálak láthatóak, mivel nincsenek festékkel bevonva. Minden egyes váz egyedi, mivel a 450 alkatrészt kézzel rétegelik a formába, és a technikai szempontokon túlmenően ez akár 100 g megtakarítást is jelent.

Kormány

A speciális módon integrált kormánycsapágy-részeknek köszönhetően az RCR könnyedén kormányozható és egyszerűen karbantartható.

DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO, könnyített, mégis merev kormányszár.

XS: 80 mm.
S: 90 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm

DEDA SUPERZERO RS karbon kormány

A DEDA márka a szélek között mért méreteket adja meg (pl: a középpontok között mért 400 mm-es kormány a Deda márkánál 420 mm.)
Szélesség a középpontok között:
XS-S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm

Shimano 105 DI2 szett és INPEAK wattmérő

A RCR egy teljes SHIMANO 105 DI2 R7170 szettel és INPEAK wattmérővel van felszerelve. A wattmérő elengedhetetlen azoknak a kerékpárosoknak, akik szigorú edzésterv mellett fejlesztik magukat. Az elektromos szett két különálló akkumulátorral rendelkezik a két váltó számára. A SHIMANO E TUBE alkalmazással beállítható a kerékpár és mérhető a teljesítmény.

Shimano 105 DI2 hajtásrendszer

Fékváltókar: Shimano ST-R7170
Első váltó: Shimano FD- R7150, 105 Di2
Hátsó váltó: Shimano RD-R7150, 105 DI2 12s

Fogaskoszorú: R7100 11-34.

Hajtómű: R7100 52/36T

Hajtókar hossz:
XS/S : 170 mm.
M: 172,5 mm.
L: 175 mm

Shimano 7100 12s lánc

A hajtásrendszer karbantartása

Felhívjuk figyelmedet a hajtómű rendszeres karbantartásának fontosságára, különösen akkor, ha nehéz körülmények között tekersz (nedves és/vagy sáros aszfalt). A rendszeres karbantartás hatására hosszabb élettartamú lesz a váltó. A lánc rendszeres ellenőrzése nélkülözhetetlen az alábbi szerszámmal:
https://www.decathlon.hu/p/lancnyulasmero/_/R-p-120530?mc=8901475

Hajtásrendszer élettartama

Kerékpár vásárlásakor fontos figyelembe venni a karbantartási költséget, különösen a váltórendszer kiválasztásakor.
Az alábbi értékek tájékoztató jellegű, átlagos értékek, és a karbantartástól függően nagymértékben változhatnak.

A megfelelően karbantartott lánc átlagos élettartama kb. 5000 km.
Egy fogaskeréksor átlagos élettartama kb. 10 000-12 0000 km.

Egy rosszul karbantartott lánc gyakran leeshet, ez megrongálhatja a vázat.

Tárcsafék

SHIMANO 105 tárcsafék RTCL800 tárcsákkal, 160 mm elöl és 140 mm hátul. A SHIMANO 105 tárcsafék adagolhatóbb és erősebb, mint a hidromechanikus fékek.
Egyszeri bekoptatás elegendő. A bekoptatáshoz 20 fokozatos fékezés szükséges kis sebességnél (20 km/h), majd még egy széria 30 km/h-s sebesség mellett. A két féket jól be kell koptatni.
A bekoptatást követően a fékbetétek jobban tapadnak a tárcsához.

A hidraulikus fékek karbantartása

A hidraulikus fékrendszer egy zárt rendszerben működik a fékkar és a féktest között. A vízállóságot a fékvezeték biztosítja.
Idővel a fékcsőben a nyomás természetes módon csökken, ez által a fékezés hatékonysága is csökken. Ha elkezd nyúlni a fékváltókar, és hozzáér a kormányhoz, szükségessé vált a fékrendszer légtelenítése. Ez a művelet speciális eszközt és szakértelmet igényel.

Figyelmeztetés és beállítás

Figyelem! Soha ne húzd be a féket, amikor nincs a kerékpárban a kerék, mert összetapadhatnak a fékbetétek.

Ha a féktest beleér a féktárcsába, állítsd be újra a kereket és a féktestet:

- Lazítsd meg a keréktengelyt
- Fékezz erősen és egy időben szorítsd meg a keréktengelyt
- Ha a tárcsa továbbra is hozzáér, ugyanezt a műveletet kell elvégezni a féktest meglazításával
- Ha továbbra is fennáll a probléma, vidd be egy áruházba és kérj segítséget.

SWISS SIDE HADRON² 470 CLASSIC kerekek

A SWISS SIDE HADRON CLASSIC 470 TLR, hornyos kialakítású kerekek, amelyeket úgy terveztek, hogy optimális egyensúlyt biztosítsanak a gördülési ellenállás és az aerodinamikai teljesítmény között 25 mm-es és 28 mm-es gumiköpenyekkel. Javasolt max. nyomás: 7 bar

Kerékszett súlya 1600 g

CONTINENTAL GP 5000 S TLR gumiköpeny

Kerékpározz gyorsabban, kényelmesebben és fokozott defektállósággal a Continental GP5000 S tubeless ready gumiköpenyekkel

700x28C: nyomás 4,00 és 6,50 bar között.

280 g.

TUBELESS vagy gumibelső

Javasoljuk, hogy a mellékelt szeleppel alakítsd át tubelessé a kerekeket.

A tubeless gumi kényelmesebb és hatékonyabb gurulást tesz lehetővé, ráadásul az apró lyukakat eltömíti a benne lévő folyadék.

Természetesen mindig tarts egy tartalék gumibelsőt nálad jelentősebb defekt esetére.

Üléspozíció

RCR karbon nyeregcső -15 mm

Decathlon road light 140 mm nyereg rövid orral, ami segíti a stabilitást és csökkenti a nyomást a lágy részek alatt.
Súly: 250 g.

Pedál

Pedál nélkül kapható

Milyen méretet válassz?

Tekintsd meg a kerékpár geometriai táblázatát.
Ha két méret határán állsz, a kisebb méret jobban megfelel azoknak, akik reaktívabb, fürgébb kerékpárt keresnek. Viszont ha hosszabb távokat szeretnék tekerni, a nagyobb méret lesz a megfelelőbb számodra.

Jótállás (év)

A karbonvázakra és -villákra 5 év jótállást vállalunk.

Súly

8 kg

Összetétel és minőségmegőrzés

Összetétel

Kerékpár váz: 100.0% Karbon

Karbantartási tanácsok

Ne mossuk.

Ne tisztítsd száraz tisztítással.

Ne vasald.

Ne szárítsd szárítógépben.

Fehérítés kizárva.

Vélemények