Összetétel
60 TPI szálsűrűség.
Kívül gumi
Belül plusz gumiréteg a defektvédő sáv alatt peremtől peremig.
Nagy sűrűségű nylon háló a teljes gumiköpenyben, amely csökkenti a defektet esetleges átszúrás esetén.
FELFÚJÁSI TANÁCSOK
Egy autóval ellentétben a kerékpár gumiköpenyt rendszeresen fel kell fújni. Javasoljuk, hogy 3 és 5,5 barra fújd fel.
Egy lapos gumi jelentősen csökkenti a kerékpár teljesítményét, vagyis nagyobb erőt kell kifejtened és növeli a defekt kockázatát.
3 bar nyomáson a kerékpár kényelmesebb lesz de kisebb teljesítményű, 5,5 bar nyomáson pont az ellentéte.
Tanácsunk defekt esetén
Defekt esetén gyakori, hogy a szúrást okozó törmelék (üvegszilánk, tüske...stb) benne marad a gumiban. Ebben az esetben folyamatosan defekted lesz, még a belső kicserélése után is. Javasoljuk, hogy figyelmesen ellenőrizd a gumiköpeny külsjeét és belsejét a gumibelső cseréje, és a felnire való felszerelés előtt. A felszerelés közben ügyelj a menetirányra (a nyíl előre nézzen).