A NÉGY LOFT MŰSZAKI JELLEMZŐI
48° Lie: 64° - Bounce: 10 - Hossz: 34,5" - Swingweight D0
52°: Lie: 64° - Bounce: 10 - Hossz: 34,5" - Swingweight D0
56°: Lie: 64° - Bounce: 10 - Hossz: 34" - Swingweight D0
58°: Lie: 64° - Bounce: 8 - Hossz: 34" - Swingweight D0
1-es méretű markolat súlya: 44 g
Hossz: 26,5 cm
Átmérő: 2,6 cm.
A hagyományos acél nyél jellemzői
A kifejezetten wedge ütőkhöz készült acél nyél könnyű súlyú.Pontos és jól irányítható acélnyél, mely vetekszik a grafitnyél kényelmével. Könnyű és precíz nyél.
Súly: 105 gramm
Nyél:Acél
MEREVSÉG: Regular
Torziós fok: 2,1°
HAJLÁSI PONT: Közepes
BUTT: 0,600 hüvelyk
TIP: 0,355" hüvelyk
LOFT KIALAKÍTÁSA
A wedge ütők közötti pontos távolságeltérések kalibrálása alapvető lépés annak érdekében, hogy a legjobb kialakítású wedge ütők kerüljenek kiválasztásra a golfozáshoz. Két wedge között 4°-os eltéréssel alakítottuk ki a nyitási szöget, ez körülbelül 10 méteres távolságkülönbséget jelent az egyes ütők között.
A PW gyártók loftjai nem szabványosítottak. A wedge ütők kiválasztása előtt szánj kellő időt a PW ütőd loftjának megismerésére, és az eredmény nem marad el."
KÉT MÉRETBEN KAPHATÓ NYÉLHOSSZ
Az ütőkön belül két hosszúságot határoztunk meg. Nézd meg bátran online videónkat, vagy látogass el áruházunkba a játékodnak megfelelő méretű ütő kiválasztásához. - 1-es méret: a kar és a talaj közötti távolság kevesebb, mint 78,5 cm
- 2-es méret: a kar és a talaj közötti távolság nagyobb, mint 78,5 cm
Hogyan állapítható meg a lendítés sebessége?
Az első kérdés nagyon egyszerű: A fairway-n állsz 135 méterre a zászlótól, melyik golfütőt választod?
- 6-os vagy 7-es vas: KÖZEPES SEBESSÉGŰ lendítés (71 - 82 mérföld/óra 7-es vassal)
- 8-as vagy 9-es vas: NAGY SEBESSÉGŰ lendítés (> 82 mérföld/óra 7-es vassal)
Keresd fel bátran áruházainkat, ahol a rendelkezése álló mérőeszközzel és golf tanácsadóink segítségével meghatározhatod a lendítésed sebességét.
CHARLESNAK (7-es hendikep), A 900-AS VAS ÉS WEDGE ÜTŐK TERVEZŐJÉNEK AJÁNLÁSA
„A 900-as wedge ütők tökéletes folytatásai a 900-as sorozatnak. Munkánk során nagy hangsúlyt fektettünk a barázdák kialakítására. A barázdák architektúrája nagyban hozzájárul a még tökéletesebb backspin-hez és irányításhoz.”